طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی

صابر عظیمی؛ الناز بحرائی

دوره 5، شماره 17 ، مهر 1401، ، صفحه 109-122

https://doi.org/10.22054/jti.2023.72399.1367

چکیده
  با ورود به عصر اطلاعات و توسعه فناوری‌های جدید و ایجاد یادگیری های شبکه ای، نظریه یادگیری ارتباط‌گرایی به وجود آمد. هدف پژوهش حاضر طراحی الگوی طراحی آموزشی متناسب با این رویکرد است. برای دست‌یابی به مقوله های الگوی طراحی آموزشی ارتباط گرایی از روش تحلیل محتوای کیفی استقرایی استفاده شدَ. به این صورت که ابتدا منابع مرتبط با این موضوع ...  بیشتر